Модуль 1. Рефлексія.
- На всіх рівнях були обговорені ідеї використання під час навчання та роботи з ІКТ.
- Було створено належне підґрунтя для подальшої праці під час проекту.
- Створено власну ціль участі в проекті: «Ефективна мотивація учнів до вивчення іноземних (англійської та французької) мов шляхом створення навчальних цілей, що співпадатимуть з цілями учнів.»
Модуль 2. Рефлексія.
- Вивчаючи даний модуль я зрозуміла роль та призначення формуючого оцінювання
- для визначення навчальних потреб учнів.
- Модуль 2 також допоміг зрозуміти, як оцінювати важливі цілі проекту, залучаючи учнів до процесу оцінювання.
- Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальномк процесі:
- Відшукувати відомості про навчання з використанням методу проектів на сайті.
- Додавати дизайнерські деталі до своєї публікації.
Модуль 3. Рефлексія.
- В модулі 3 було достатньо чітко показано, як використовувати навчальні дослідження в проектах.
- Було також ознайомлено з Ключовими, Тематичними та Змістовими запитаннями проекту; з основними ознаками навчального дослідження.
- Була освітлена правильність формулювання дослідницьких завдань для учнівських проектів.
Модуль 4. Рефлексія.
- В даному модулі були визначені основні види, інструменти та методи оцінювання учнівських робіт.
- Були розглянуті основні ідеї вивчення теми.
- Була створена презентація про основні ідеї вивчення теми та проведені її вдосконалення та перегляд з само оцінюванням.
Модуль 5. Рефлексія.
- Даний модуль допоміг зрозуміти як доцільно використовувати роботу з веб-документами для спільного редагування.
- Модуль також ознайомив з формою оцінювання веб-ресурсів.
- Навчилась оцінювати Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах.
Модуль 6. Рефлексія.
- Досконально було розглянуто питання безпеки та відповідальності використання Інтернету.
- Були обговорені засоби спілкування та співпраці учнів, а саме: додавання та посиання зображень, повідомлень, написання коментарів.
Модуль 7. Рефлексія.
- Був опрацьований План вивчення теми, а саме Діяльність учнів учнів щодо пошуку та оцінювання ними веб-ресурсів та дотримання законів про авторське право.
- Була опрацьована тема щодо здійснення учнями пошуку в Інтернеті.
- Було ознайомлено з критичним оцінюванням веб-ресурсів.
Модуль 8. Рефлексія.
- В даному модулі були обговорені ідеї залучення учнів до процесу оцінювання.
- Було проаналізовано проведення оцінювання учнів.
- Створені форми для підсумкового оцінювання.
Модуль 9. Рефлексія.
- В даному модулі були обговорені ідеї допомоги учням стати само спрямованими в навчанні.
- Було проаналізовано шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
- Створені інструменти для підсумкового оцінювання.
- Створено форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
Модуль 10. Рефлексія.
- В Модулі 10 повністю розкривається суть поняття «фасилітатор».
- Розглядаються приклади організації уроку, де вчитель виконує роль фасилітатора.
- Було розглянуто, як комп’ютерні технології можуть допомогти вчителю виступати у ролі фасилітатора.
Модуль 11. Рефлексія.
Дуже вдячна Вам, що завітали на мою сторінку!
Вітаю всіх учасників проекту та бажаю великих досягнень та успіхів в роботі
та навчанні!!!
Велике дякую засновникам цього вражаючого та дуже значущого проекту!!!
Особливе дякую нашому тренеру Бобряк Людмилі Казимирівні за таке важливе «знайомство»
з майбутнім в навчанні!!!
Успіхів Вам!
Bye-bye!
Au revoir!
__________,d888888888b,
ОтветитьУдалить_________d8888888888888b_________________________,ad8ba,_
______d888888888888888______________________,d888888888b,
_____I8888888888888888____________________,8888888888888b
_____`Y88888888888888P_______________,____888888888888888
"""""""9888888888P""^_________________^""Y8888888 88888888888
___,d888P"888P^___________________________^"Y8888888888P'
____,d8888'_____________________________________^Y8888888
_,d8888P'________________________________________I88P"^
88888P'__________________________________________"b,
88888'____________________________________________`b,
8888I______________________________________________`b,
8888'_______________________________________________`b,
888__________,d88888b,______________________________`b,
88I_________d88888888b,___________,d8888b,___________`b
8I________d8888888888I__________,88888888b___________8,
8b_______d88888888888'__________8888888888b__________8I
88_______Y888888888P'___________Y8888888888,________,8b
8b______`Y8888888^_____________`Y888888888I________d8
88b,______`""""^________________`Y8888888P'_______d888I
8888b,___________________________`Y8888P^________d888
88888ba,__________________________`""^________,d88888
88888888ba,______d88888888b_______________,ad8888888I
888888888888b,____^"Y888P"^__________.,ad88888888888I
88888888888888b,_____""______ad888888888888888888888'
8888888888888888b_,ad88ba,_,d88888888888888888888888
88888888888888888b,`"""^_d8888888888888888888888888I
8888888888888888888baaad888888888888888888888888888'
88888888888888888888888888888888888888888888888888P
888888888888888888888P^__^Y8888888888888888888888'
888888888888888888888'_____^88888888888888888888I
888888888888888888888_______8888888888888888888P'
88888888888888888888,_____,888888888888888888P'
88888888888888888888I_____I888888888888888888'
8888888888888888888I_____I88888888888888888'
888888888888888888b_____d8888888888888888'
888888888888888888,____888888888888888P'
888888888888888888b,___Y888888888888P^
Y888888888888888888b___`Y8888888P"^
"Y8888888888888888P_____`""""^
__`"YY88888888888P'